Reklamační řád

Jak postupovat př reklamaci

 

  1. V případě reklamace zašlete výrobek na adresu „doručovací adresu“ kterou naleznete v sekci "Kontaktujte nás". Přeprava je hrazena stranou kupujícího. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
  2. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
  3. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
  4. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné.
  5. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  6. Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.
  7. Pokud výrobce poskytuje záruku delší je uvedena u zboží v katalogu.
  8. U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.

V případě reklamace či vrácení zboží v 14-denní lhůtě prosím vyplňte reklamační list a zašlete jej společně s reklamovaným či vraceným zbožím.

Reklamační list v PDF

Reklamační list ve wordu

 

Děkujeme za Váš čas věnovaný přečtení těchto podmínek.